Αυτοεπιβεβαιώσεις


   Οι αυτοεπιβεβαιώσεις είναι θετικές δηλώσεις οι οποίες έχουν σαν στόχο το υποσυνείδητο μυαλό. Όσο πιο πολύ χρησιμοποιούνται τόσο πιο πολύ επηρεάζουν υποσυνείδητα την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση σου.

   Οι αυτοεπιβεβαιώσεις βοηθούν στο :
  • να δώσουν έμφαση στα θετικά σημεία σου
  • να αλλάξουν οι αρνητικές πεποιθήσεις σε θετικές
  • να συμβάλουν στην αλλαγή συμπεριφοράς και του τρόπου ζωής
  • να επικεντρωθείς στο τι θες για τον εαυτό σου μελλοντικά

  Γράψε σε ένα χαρτί τις αυτοεπιβεβαιώσεις σου (με κεφαλαία γράμματα για να δώσεις έμφαση) και δύο-τρείς φορές την ημέρα στάσου μπροστά από τον καθρέπτη, χαλάρωσε, χαμογέλασε και επανέλαβέ τες στον εαυτό σου.Διάβαζέ τες με απόλυτη σιγουριά και πίστη στον εαυτό σου.

  Καλή ιδέα είναι να τις γράψεις σε κάρτες και να τις κουβαλάς πάντα πάνω σου.



  Μερικά παραδείγματα αυτοεπιβεβαιώσεων:

-ΕΙΜΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ

-ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

-ΕΙΜΑΙ ΗΓΕΤΗΣ

-ΕΙΜΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ

-ΕΙΜΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ

-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΩΣ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ

-ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ

-ΕΧΩ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΗΡΕΜΙΑ